Kampagneplakat, Videre i teksten. 
Fotograf Peter Zeuthen

Film til kampagnen – Videre i Teksten

Visual Story har produceret stills, fire film og et tv-spot, som indgår i en landsdækkende kampagne målrettet mennesker med læse og skriveproblemer.

Mere en 1 mio. danskere læser og skriver ikke godt nok i forhold til de krav, der findes på nutidens arbejdsmarked. I dag skal næsten alle danskere kunne læse og skrive for at kunne udføre deres arbejde. Vejen frem for dem er IT og undervisning. IT i form af programmer og apps til computere og smartphones. Og undervisning i strategier for at læse, stave og skrive samt undervisning i at bruge IT-værktøjerne.

I kampagnen møder vi de fire rollemodeller, Louise, Tommy, Anne Lise og Frederik, der har taget kampen op mod problemerne med at læse og skrive. Det er inspirerende og motiverende fortællinger om stædighed, mod og vilje. De fire personer får hjælp i form at ny IT og undervisning.

Kampagnen skal motivere andre til at gøre som Louise, Tommy, Anne Lise og Frederik. Og når man møder dem, er man ikke i tvivl om, at de nok skal nå deres mål.

Afsender: Arbejdsmarkedsstyrelsen
Kommunikationsbureau: Wanek og Myrner. Projektleder Mi Storm
Stills, film og TV- spot: Visual Story. Peter Zeuthen

Efterlad et svar