Mobitelefonen, som værktøj i en forankringsproces

Billeder styrker ledelseskommunikation

Mere end 100 medarbejdere fra et dansk medicinalfirma er kommet tættere på værdierne ved hjælp af billeder, mobiltelefoner og en kreativ workshop.

Visual Story og Arts in business hjalp medarbejderne i gang med selv at bearbejde og fortolke fire værdier ved hjælp af deres iPhones.

Medarbejderne arbejdede både med stills og video og der kom mange alternative og gode fortolkninger på virksomhedens fire værdier. Den involverende og kreative workshop var en spændende dag med et stort engagement. Workshoppen bragte også deltagerne tættere sammen: En af deltagerne sagde: “Jeg tror, vores gruppearbejde bliver meget anderledes og bedre, nu hvor vi har lavet video sammen.”

Senere blev de mange korte visuelle værdifortællinger sat i spil ved hjælp af en videokonkurrence, hvor deltagerne kunne stemme om hvilken video var bedst.

Kontakt Visual Story eller Arts in business for mere information om workshoppen

 

Efterlad et svar