Kommunikatører kan ikke længere nøjes med at være digitale tilskuere.
Visual Storys kurser i mobil videokommunikation nu på CBS og i DJØF’s kursuskatalog.
Internet og mobilteknologi har ændret spillereglerne for, hvordan du og din virksomhed arbejder med kommunikation. Det er ikke nok kun være god til at skrive, hvis du skal fange og fastholde en målgruppe. Du skal også kunne arbejde med videofortællinger, der fanger modtagerne mere effektivt end tekst.
Jeg har derfor afholdt en række workshops for Kommunikationsstuderende på CBS. Det sker som en del af årets værkstedskursus, hvor de studerende bl.a. skal arbejde praktisk med digital strategi- og kommunikation. Her skal de arbejde med en case og producere et videoelement, der passer ind i en digital cykelkampagne for Københavns Kommune.
DJØF ønsker også at hjælpe kommunikatører med på den digitale bølge og udbyder derfor mine workshops, som åbne kurser. Der er to forskellige forløb af en dags varighed, som kan tages hver for sig eller kombineres. Det afhænger af hvilken type video deltagerne har brug for at arbejde med. Kurserne udbydes foråret 2017.
Her er links til de åbne kursusforløb:
Digital Storytelling 1: Personfortællinger
Digital Storytelling 2: Billedhistorier
Hvis du er interesseret i et virksomhedsforløb, så læs mere om Visual Storys fleksible workshop i mobil videokommunikation
Visual Story har lært en lang række forskellige virksomheder og organisationer i at arbejde med videokommunikation: COWI, Københavns Lufthavne, Copenhagen Business School, AspIT, NOVO, Fødevarestyrelsen, Force A/S, Fertin A/S, HK. Kommuner: Køge, Sønderborg, Helsingør, Ballerup, Hørsholm, Furesø, Gladsaxe og Rødovre Kommune.
Comment